Σάββατο 1 Απριλίου 2017

μπισκότα νηστήσιμα, αφράτα κι εύκολα


μπισκοτάκια πανεύκολα,
τραγανά κι αφράτα μαζί,
κατάλληλα γιά παιδιά,
υγιεινά,
γιά εποχή νηστείας και ... όχι μόνο !


την συνταγή, μου έδωσε η Donna Marina

                                                                            

photos 
ερασι τέχνης







Υλικά :

1 φλ. τσαγιού ηλιέλαιο
1/2 φλ. τσ. ζάχαρη
1/4 φλ. τσ. χυμό πορτοκάλι
1/4 φλ. τσ. κονιάκ
ξύσμα από 1 πορτοκάλι
1/2 κουταλ. γλυκού σόδα
1 κ. γλ. κανέλα
1/2 κ. γλ. γαρύφαλλο
3 1/2 ή 4 φλ. τσ. φαρινάπ


Εκτέλεση :

Σε λεκανίτσα βάζω το ηλιέλαιο, την ζάχαρη, το κονιάκ, τον χυμό πορτοκάλι, την σόδα, την κανέλα και το γαρύφαλλο. Ανακατεύω καλά.
Προσθέτω σιγά σιγά το αλεύρι και ζυμώνω με το χέρι μου. Θα πάρει 3 1/2 έως 4 φλυτζάνια φαρινάπ (εμένα μου πήρε 4), ως να γίνει μιά μαλακή, εύπλαστη ζύμη.
Όλη αυτή η διαδικασία δεν χρειάζεται παρά λίγα λεπτά.

Παίρνω μπαλίτσες απ' τη ζύμη, τις στρώνω με το χέρι μου πάνω στον πάγκο (αντί γιά τον πλάστη, μεταχειρίστηκα ένα μπουκάλι του κρασιού γιά να ανοίξω τα ζυμαράκια) και με κουπ πάτ κόβω μπισκότα, σε ό, τι σχήμα θέλω.




Έχω έτοιμες 2 - 3 λαμαρίνες, στρώνω μέσα λαδόκολλα κι ακουμπάω πάνω τα μπισκοτάκια μου.
Με το χέρι ραντίζω πάνω στο κάθε μπισκότο λίγη ζάχαρη.

Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180' ή αν ο φούρνος είναι αδύναμος στους 200', γιά 15'. 
Στα 15' ελέγχω. Ίσως χρειάζονται ακόμα 2' - 3'.




Στολίστε τα μυρωδάτα !
Συνοδεύουν τον καφέ μας, το τσάϊ
ή , λιχουδιά των παιδιών !



Γιά να μείνουν φρέσκα τα μπισκότα, τα διατηρούμε μέσα σε σιδερένιο κουτί ή σε γυάλα που κλείνει αεροστεγώς.




Καλό σε ό, τι κάνετε !









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου