Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

μαρμελάδα κόκκινο κορόμηλο

.
φωτογραφίες
Ερασι τέχνης
.
.
στον κήπο της πολυκατοικίας,
έχει από χρόνια φυτρώσει μιά κορομηλιά.
λέω "έχει φυτρώσει" , κι όχι "έχουμε φυτέψει", γιατί μονάχη της φύτρωσε η καϋμένη...
από κάποιο κουκούτσι, που σάπισε μέσα στη γη, βγήκε ένα λιγνό κλωναράκι, το κλωναράκι αυτό έγινε λεπτός κορμός, ο κορμός σιγά - σιγά έδεσε και εφέτος πρώτη φορά το δεντράκι έβγαλε πολλά κορόμηλα...
φορτωμένο με δεκάδες κιλά, θα έλεγα...
βαθύ πορτοκαλοκόκκινο, γκρενά καμιά φορά, ώριμο, γλυκό κορόμηλο .
.
ε, ήταν μεγάλος πειρασμός γιά έναν amateur τροφοσυλλέκτη, ν' αφίσει τον καρπό πάνω στο δέντρο !
.
κατέβασα λοιπόν ένα απόγεμα τον αδερφό μου στον κήπο, εκείνος κρατούσε τα κλαδιά του δέντρου (οι ψηλοί είναι υπηρέτες των κοντών...), κι εγώ έκοβα...


.
μη φανταστείτε δηλαδή, μονάχα μιά σακούλα γέμισα, γιατί τόσο μόνο μπορώ να διαχειριστώ...
φυσικά, οι δεκάδες κιλά κορόμηλα έμειναν πάνω στο δέντρο...
.

.
δέστε, όχι δέστε τι πανέμορφα είναι !
.

.
γιά κόκκινα κορόμηλα μαρμελάδα
οι αναλογίες είναι όπως στην προηγούμενη συνταγή
με τα πράσινα κορόμηλα

- τα πράσινα τα είχα μαζέψει από δέντρο στην Ανάβυσσο, ενώ αυτά τα πολύχρωμα είναι από βορειοανατολικά της Αττικής... -
αυτήν τη φορά όμως, δεν πολτοποίησα στο μπλέντερ τα φρούτα - δεν τα έκανα δηλαδή χυλό, μήτε έβαλα μέσα να βράσουν και τα κουκούτσια με το τούλι...
.

.
απλά, όπως έκοψα τα φρούτα με το μαχαίρι γιά να βγάλω το κουκούτσι, έτσι τα έβαλα με τη ζάχαρη στην κατσαρόλα να βράσουν... φυσικά τα σιγοέβρασα...
μαρμελάδα με κομματάκια μέσα !
.

.
.
.
.
καλήν επιτυχία
αν το φτιάξετε !
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

4 σχόλια:

  1. Μου έχουν λείψει αυτά τα κορόμηλα μιας και οι επισκέψεις στο χωριό έχουν αραιώσει πολύ.
    Υπήρχαν πολλά δέντρα και η μητέρα μου μας έφτιαχνε πάντα πολύ τα δε παιδιά μου τρελαινόντουσαν να τα μαζεύουν όταν ήταν μικρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @
    αν είσαι εντός Αττικής,
    κι αν πραγματικά σου λείπει,
    μπορείς να έρθεις να μαζέψεις όσα θέλεις :)

    αν ναι,
    στείλε μου μέηλ.

    Υ.Γ.
    κι η δική μου μητέρα
    μας έφτιαχνε διάφορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!παρόλο που έχω ένα πάθος με τα γλυκά του κουταλιού και τις μαρμελάδες για φέτος έχω μείνει μακρυά από πολλά λόγω κάποιων εργασιών ανακαίνισης του σπιτιού μας.
    Κι ενώ είμαι πάρα πολύ κουρασμένη το μυαλό μου πάλι εκεί τριγυρίζει. Προχτές έλεγα ότι έχασα το μάζεμα της ρίγανης στο χωριό και μου έλεγαν οι υπόλοιποι ότι εδώ καράβια χάνονται εγώ......
    Θα σε έχω υπόψη μου μια άλλη φορά.
    Και πάλι ευχαριστώ και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @
    φτιάχνω, χωρίς να τα τρώγω...
    αρέσουν στα παιδιά,
    στα αδέρφια μου
    και στους φίλους...


    ενδιαφέρον έχει αυτό με τη ρίγανη...
    τι σου είπαν ;
    "εδώ καράβια χάνονται κι εσύ σκέφτεσαι τη ρίγανη!"

    ε λοιπόν, Ξανθή, εγώ πεισμώνω όταν ακούω τέτοιες απανθρωπιές
    και τους απαντάω "ναι, ρε φίλε,
    καράβια χάνονται κι εγώ θα σκέφτομαι τις ρίγανες, τα μηρμήγκια και τα τζιτζίκια,
    γιατί έτσι μου αρέσει !"

    :)

    σε φιλώ,
    καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή