Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

pesto !

.
.
Πέστο !

Pesto alla Genovese

.













- storytelling -


Στα "Βουκολικά" του Βιργίλιου, το γεύμα ενός χωρικού, του Similo, είναι ψωμάκι, που το αλείφει με ένα moretum, μιά σάλτσα δηλαδή, που έχει ως βάση το κόλιαντρο, τον μαϊδανό και το τυρί, χτυπημένα με ελαιόλαδο, μέσα σε γουδί.
(το τυπικό moretum, φτιάχνονταν από βότανα, φρέσκο τυρί, αλάτι, ελαιόλαδο και λίγο ξύδι)
.
ο βασιλικός, μπήκε στη συνταγή πολύ αργότερα, μα έγινε ο πρωταγωνιστής !
το όνομά του - λατιν. Ocimum Basilicum - , ελληνικής προέλευσης, σημαίνει "βασιλικό άρωμα" και υποδηλώνει την αξία του.
.
γιά αιώνες, πέρα από τις ιδιότητες που έχει ο βασιλικός και τον έκαναν πολύτιμο στην κουζίνα, του απέδιδαν και μαγικές ιδιότητες : γι αυτόν το λόγο, τον βασιλικό τον συνέλεγαν με κανόνες και με σέβας σε κώδικες μυστικούς .
Ακόμα και σήμερα, απομεινάρια από αυτούς τους μυστικούς κανόνες, είναι γιά παράδειγμα τα σκεύη που θέλει να χρησιμοποιούμε (ο βασιλικός χτυπιέται με ξύλινο γουδοχέρι μέσα σε γουδί μαρμάρινο), όπως επίσης η υπομονή που θέλει να δείχνουμε χτυπώντας τον με το χέρι.
Τα μικρά του φύλλα, δεν πρέπει να τα λυώνουμε βαρειά, γιατί αυτά περικλείουν τα έλαια που δίνουν τη γεύση στο φυτό. Πρέπει να γυρίζουμε το γουδοχέρι απαλά, ως να σκιστούν.
.
το pesto, με τη σημερινή του μορφή,
έγινε γιά πρώτη φορά στη Γένοβα το 1865, στην κουζίνα των αδερφών Ratto.
.
.
photos
ερασι τέχνης
.
καθώς εμείς είμαστε σύγχρονοι άνθρωποι και διόλου νοσταλγοί της λατινικής μεσαιωνικής παράδοσης, το pesto το φτιάχνουμε σπίτι μας, * στο μπλέντερ.
και είναι πεντανόστιμο !
.
πρώτα παίρνουμε ένα μικρό αντικολλητικό σκεύος κι όπως είναι στεγνό, ρίχνουμε μέσα το κουκουνάρι. το βάζουμε πάνω στη φωτιά και το αφίνουμε γιά δευτερόλεπτα, ως να ροδίσει λίγο, να βγάλει το κουκουνάρι τα έλαιά του και να μυρίσει.

.
στο μπλέντερ βάζουμε δυό - τρείς σκελίδες σκόρδο, λίγο χοντρό θαλασσινό αλάτι, το περισσότερο απ' το κουκουνάρι και ένα κομμάτι * πεκορίνο ή παρμεζάνα, ανοίγουμε στη δυνατή ταχύτητα κι αφίνουμε να λυώσουν τα υλικά και να ενωθούν.
σταματάω το μπλέντερ και προσθέτω μέσα ένα ματσάκι φρέσκο βασιλικό. ανοίγω ξανά στη δυνατή ταχύτητα, ως να ενωθεί και ο βασιλικός.


από το χωνί του μπλέντερ αρχίζω και ρίχνω λίγο - λίγο ελαιόλαδο, ώσπου με το χτύπημα να γίνει μιά παχύρρευστη, ομογενοποιημένη κρέμα.
.
βράζω τα ζυμαρικά al dente και τα ανακατεύω καλά μέσα στην κρέμα pesto.
.
σερβίρω αμέσως.
από πάνω προσθέτω λίγο ακόμα τριμμένο τυρί, λίγο άκοπο κουκουνάρι κι ένα κλωνάκι φρέσκο βασιλικό.
.
θεϊκό φαγητό ! νέκταρ και αμβροσία...
απλό, με φυσικές πρώτες ύλες, σκόρδο, κουκουνάρι, βασιλικό, ελαιόλαδο !
.



.
* φυσικά, αν θέλουμε, αντί γιά μπλέντερ μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το γουδί και το γουδοχέρι...
.
* πεκορίνο, υπάρχει ελληνικό (προσωπικά, είμαι σε εποχή που προσπαθώ να χρησιμοποιώ μονάχα ελληνικά υλικά γιά τρόφιμα.
κατά το δυνατόν...)

.
.
.
.
εύχομαι να είστε καλά !






.
.

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

κυδώνι γλυκό κουταλιού

.
κυδώνι, παραδοσιακό γλυκό κουταλιού
.
.

.
Λένε,
.
πως η ποικιλία των κυδωνιών, που πουλάν γιά γλυκό στα μανάβικα και στις λαϊκές, είναι μιά ποικιλία αφράτη και μαλακή.
ίσως...
.
τα "δικά μου" κυδώνια, ήσαν σκληρά σαν τούβλα !
δεν καθαρίζονταν με τίποτα...
δεν τα αγόρασα από κάπου, μας τα φίλεψε - στην ξαδέρφη μου και σε μένα - η κυρία Ντίνα, μιά νοικοκυρά, που τα κατέβασε απ' το δέντρο της στο χωριό, ψηλά πάνω στην κορφή της Ζήρειας.
.
ωραία κίτρινα φρούτα, βουνίσια, καθαρά κι απαίδευτα. ζηλευτά !
.
τόσο σκληρά όμως, που ομολογώ ότι αν ήμουν μόνη μου, χωρίς τη μάνα, δεν θα τα καθάριζα. θα τα χάριζα...
.

.
όταν καθαρίζουμε κυδώνια, έχουμε κοντά μας μιά λεκανίτσα με νερό και στιμμένο λεμόνι μέσα, γιά να μη μαυρίζουν τα φρούτα
.

.
κόβουμε το κάθε κομμάτι σε λεπτά φετάκια, όπως ένα μήλο
.

.
κι έπειτα, κόβουμε τα φετάκια σα λεπτές, τηγανιτές πατατούλες
.

.
όταν τελειώσουμε και τα ψιλοκόψουμε όλα, σουρώνουμε τα νερά και ζυγίζουμε καθαρόν τον καρπό
.
2.800 είναι καθαρός ο καρπός, κομμένος σε λεπτές πατατούλες, έτοιμος γιά γλυκό
.

.
ό, τι μπορεί να χρησιμέψει, (όπως τα φλούδια και τα κουκούτσια απ' το κυδώνι) δεν το πετάμε...
με τουλπάνι και τούλι έφτιαξα 4 μικρά πακέτα από φλούδες και κουκούτσια, και τ' άφισα στην άκρη, να περιμένουν
.

.
σε βαθειά κατσαρόλα, έβαλα 1 κιλό και 200 γραμ. νερό,
τα 2.800 κυδώνι
και 2.500 γραμ. ζάχαρη
.
βράζοντας, ο καρπός πήρε ένα υπέροχο ξανθό χρώμα !
.


.
έκοψα απ' τη γλάστρα λίγα κλωνάκια αμπαρόριζα κι έριξα στο γλυκό που έβραζε.
έπειτα από 40 περίπου λεπτά, κι αφού το γλυκό είχε δέσει, έριξα μέσα ασπρισμένα αμύγδαλα κι έστιψα 1 λεμόνι .
.

.
μόλις κατεβάσουμε το γλυκό, γεμίζουμε αποστειρωμένα βαζάκια, τα γυρίζουμε ανάποδα και τ' αφίνουμε όλη νύχτα (ή όλη μέρα) να κρυώσουν
.

.
όταν τελείωσα με το γλυκό, έβαλα σε κατσαρόλα να βράσουν τα φλούδια και τα κουκούτσια.
έβαλα 1,5 κ. φλούδες με 1,5 λίτ. νερό.
.

.
όλο αυτό έβρασε μιάν ώρα, πέταξα κατόπιν τα πακέτα με τα φλούδια, σούρωσα το ζωμό, μέτρησα όσα ποτήρια ζωμό τόσα ποτήρια ζάχαρη, έριξα μέσα μιά βανίλια και το άφισα να βράσει, ανακατεύοντας, ως να πήξει.
τελειώνοντας έριξα μέσα λίγα καρύδια και το χυμό από μισό λεμόνι.
.
γέμισα ένα βάζο με αυτό, καλό είναι γιά πάνω από γιαούρτι ή πάνω από παγωτό το καλοκαίρι
.

.
το υπόλοιπο το έβαλα σε μπωλάκια (γιά άμεση κατανάλωση...)
.


.
μιά μικρή περιπέτεια ήταν όλο αυτό...
.
ας είμαστε όλοι καλά
και του χρόνου
με υγεία !
.
.
.
.
.
.\

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

κρεατόπιτα

.
Κρεατόπιτα
.
photos
ερασι τέχνης
.
.

.
* Θα σου φτιάξω μια πίτα με κρέας
θα σε κρύψω ως να φύγουν οι μάγκες
αν με πάρεις, με πάρεις με πάρεις
ταίρι να 'μαστε πια.
.
μετάφραση Βασίλη Ρώτα
.
Ποίηση: Brendan Behan,
από το θεατρικό έργο Ένας όμηρος (1958)
.
.
.
.
γιά να φτιάξουμε την κρεατόπιτα χρειαζόμαστε :
- 1/2 κ. κιμά μοσχαρίσιο
ή ένα μπουτάκι αρνίσιο χωρίς το κόκκαλό του, κομμένο σε μικρά κομματάκια
( η πίτα γίνεται καλή ή με ψιλοκομμένο αρνί ή με κιμά μοσχαρίσιο)
- κρεμμύδι ξερό και φρέσκα κρεμμυδάκια
- λίγο άνιθο
- μιά κουταλιά πελτέ ή μιά ψιλοκομμένη φρέσκια ντομάτα
- λίγη φέτα ή τυράκι τρμμένο
- 2 αυγά (τα χτυπάμε και τα προσθέτουμε γιά να ενώσουμε τα υλικά)
- μιά χούφτα τραχανά ή ελάχιστο ρύζι
- λίγο κρασάκι
- 3 - 4 αυγά προαιρετικά (τα βράζουμε σφιχτά, τα ψιλοκόβουμε και τα προσθέτουμε στα υλικά της πίτας)
- ελαιόλαδο και λίγο φρέσκο βούτυρο
- αλατοπίπερο
- φύλλο έτοιμο ή ανοίγω μόνος μου.
.
.
.
η πρώτη κίνηση είναι προαιρετική (!) - τα σφιχτά αυγά ταιριάζουν στην κρεατόπιτα, μα αν δε θέλετε μπορείτε και να μη τα βάλετε -...
βράζω σε κατσαρόλι 3 - 4 αυγά, τα αφίνω να γίνουν σφιχτά, κρυώνουν, τα ψιλοκόβω, τα αλατοπιπερώνω, τα ραντίζω με λίγο ξύδι και τα αφίνω να περιμένουν, στην άκρη
.


.
φτιάχνω ζύμη με 1/2 κιλό σκληρό αλεύρι, λίγο λάδι, λίγο ξύδι, αλατάκι και νερό, ως να σμίξει η ζύμη και να μην κολλάει.
την αφίνω στην άκρη να ξεκουραστεί
.

.
ψιλοκόβω στην κατσαρόλα ξερό κρεμμύδι και χλωρά κρεμμυδάκια, ρίχνω λάδι και τα γυρίζω λίγο, να τσιγαριστούν
.

.
ρίχνω μέσα και τον κιμά, τον ξεσβολιάζω με το πηρούνι, τον γυρίζω κι αυτόν λίγο να καβουρδιστεί, σβύνω με λίγο κρασάκι.
καθώς παίρνει βράση ο κιμάς, προσθέτω ένα κομμάτι φρέσκο βούτυρο και μιά κουταλιά ντομάτα, ή ψιλοκόβω μιά φρέσκια ντομάτα μέσα - τη ντομάτα τη βάζω με μέτρο, γιατί δε θέλω να κοκκινίσει πολύ το φαγητό
.

.
ψιλοκόβω μέσα το φρέσκο άνιθο, ρίχνω λίγη φέτα, λίγο τριμμένο τυράκι, μιά χούφτα τραχανά γιά να απορροφά τα ζουμιά
.

.
κλείνω τη φωτιά, χτυπάω δυό αυγά και τα ρίχνω μέσα γιά να ενωθούν τα υλικά,
ανακατεύω καλά
.

.
ρίχνω μέσα και τα ψιλοκομμένα σφιχτά κι ανακατεύω απαλά
.

.
λαδώνω το ταψί
κι ανοίγω φύλλα
- δύο φύλλα κάτω (ανάμεσα τους ρίχνω λάδι γιά να μην κολλάν)
- ένα στη μέση (χωρίζω τον κιμά σε δύο στρώσεις)
- δύο φύλλα πάνω - πάνω
λαδώνω, δροσίζω με νεράκι, τη χαράζω.
.

.
ψήνω στους 200΄, περίπου μιάμιση ώρα, ως να ροδίσει πάνω και να ψηθεί από κάτω η πίτα.
.

.
.
καλήν επιτυχία
εύχομαι !
.

* Θα σου δώσω ένα τόπι χρυσό
για να παίζεις στο χολ με παιδιά
αν με πάρεις, με πάρεις, με πάρεις
να 'μαι ταίρι σου πια.

Θα σου δώσω τα κλειδιά της καρδιάς μου
και τα χρήματα όσα κι αν έχω,
αν με πάρεις, με πάρεις, με πάρεις
να 'μαι ταίρι σου πια.

Θα σου δώσω ρολόι με καδένα
να το δείχνεις κρυφά στα παιδιά
αν με πάρεις, με πάρεις, με πάρεις
να 'μαι ταίρι σου πια.

Θα σου δώσω χρυσάφι, χρυσάφι
να γεμίζεις τις χούφτες φλωριά
αν με πάρεις, με πάρεις, με πάρεις
ταίρι να 'μαστε πια

Θα σου φτιάξω μια πίτα με κρέας
θα σε κρύψω ως να φύγουν οι μάγκες
αν με πάρεις, με πάρεις, με πάρεις
ταίρι να 'μαστε πια.

Όμως πρώτα να δούμε αν ταιριάζουμε,
αν ταιριάζουμε οι δυο μας σωστά.
.
.
.
.
.
.

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Sachertorte

.
Sachertorte
.
η κλασική Αυστριακή πριγκήπισσα !
.
.
photos
ερασι τέχνης
.
.

.















.


















.
.














.















.
















.




.







.
.
.

.
.
υλικά :
.
160 γρ. βούτυρο
160 γρ. ζάχαρη
6 αυγά
160 γρ. αλεύρι που φουσκώνει
170 κουβερτούρα (πικρή σοκολάτα)
2 βανίλιες
μαρμελάδα (όχι κόκκινη... κανονικά χρειάζεται μαρμελάδα βερύκοκο)
.
.
γιά το γλάσο :
.
100 γρ. κουβερτούρα
1/2 φλυτζάνι τσαγιού βούτυρο (όχι ζωϊκό)
.
.
.
- πρώτα, σε μπαίν μαρί λυώνω τα 170 γρ. κουβερτούρα και την αφίνω στην άκρη να κρυώσει λίγο
.
- στο μίξερ (ή με το χέρι) δουλεύω το βούτυρο με τη ζάχαρη (κρατάω στην άκρη λίγη ζάχαρη γιά να χτυπήσω τα ασπράδια - μαρέγκα)
- έναν έναν ρίχνω μέσα και τους κρόκους των αυγών
- τις βανίλιες
- το αλεύρι και
- την λυωμένη σοκολάτα
.
- χτυπάω σε σφιχτή μαρέγκα τα ασπράδια με τη ζάχαρη που κράτησα στην άκρη,
τα ρίχνω κι αυτά στο μείγμα κι ανακατεύω απαλά με ξύλινο κουτάλι
.
- βουτυρώνω καλά μιά φόρμα ή ένα στρογγυλό ταψάκι (μέγεθος τούρτας) και ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο, στους 200΄, περίπου γιά 1 ώρα.
.
- ξεφουρνίζω το κέϊκ, το αφίνω 5 λεπτά να κρυώσει λίγο κι έπειτα με μεγάλο κοφτερό μαχαίρι ή με κλωστή το χωρίζω στα δύο, όπως στη φωτογραφία
.

.
- στο μεταξύ, σε κατσαρολάκι βράζω γιά 1/2 λεπτό τη μαρμελάδα .
- μόλις χωρίσω το κέϊκ, απλώνω πάνω τη μισή καυτή μαρμελάδα,
ξαναβάζω από πάνω το δεύτερο κομμάτι, το αλείφω κι αυτό απ' έξω με την υπόλοιπη μαρμελάδα, καθώς και γύρω - γύρω τα πλάγια της τούρτας.
.
.
φτιάχνω το γλάσο
.
σε κατσαρολάκι βάζω μισή κούπα βούτυρο και 100 γρ. κουβερτούρα να λυώσουν και να αναμειχθούν καλά.
ρίχνω αυτήν τη σοκολάτα πάνω απ' την τούρτα και την απλώνω από πάνω και γύρω - γύρω στα πλάγια
.
.
et voilà η υπέροχη Αυστριακή Sachertorte !
.

.
.
* το γλύκισμα είναι γιορτινό, πρωτότυπο, εσωτερικά έχει μιάν αυστηρότητα, η υφή του είναι αρκετά στεγνή, καμωμένο γιά τους εραστές της σοκολάτας.
.
* μην ξενερώνουμε... στην ουσία είναι απλό, σαν κέϊκ, με βασικά υλικά που συνήθως έχουμε στο σπίτι
.
* το γλάσο μπορεί να γίνει κι αλλιώς : βράζω 200 γρ. ζάχαρη με 1/2 κούπα νερό, να γίνει ελαφρύ σιρόπι. λυώνω σε μπαίν μαρί την κουβερτούρα και την ανακατεύω με το σιρόπι. το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.
.
*το γλυκό αυτό (όπως και το κέϊκ) γιά δυό μέρες - δηλαδή μέχρι να το φάμε !- δεν το βάζω στο ψυγείο.
.
* έχω από χρόνια μιά συνταγή Sachertorte, απ' τον ξάδερφό μου τον Στέλιο. εκείνη έχει κάποιες παραλλαγές. την επόμενη φορά, θα φτιάξουμε εκείνη...
.
.
ας είμαστε όλοι καλά !
.
.
.
.
.
.

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Καρυδόπιτα παραδοσιακή


.
Τα μονοκοτυλήδονα
.
και τα δικοτυλήδονα
.
ανθίζανε στον κάμπο
.
.
Γ. Σ.
.
.
.
.
.
Κ
αρυδόπιτα παραδοσιακή
.
.
photos
Ερασι τέχνης

.
.
υλικά :
.
1/2 φλυτζάνι του τσαγιού βούτυρο
1 φλ.τσ. ζάχαρη
5 αυγά
1 φλ.τσ. γάλα
1,5 φλ.τσ. τριμμένο παξιμάδι (ή φρυγανιά)
1,5 φλ.τσ. αλεύρι
1 κ.γ. σόδα
λίγο κονιάκ (ή χυμός ενός πορτοκαλιού)
3 κ.γ. baking powder
2 φλ.τσ. καρύδια χοντροκοπανισμένα
1 κ.γ. κανέλα
1 κ.γ. γαρύφαλλο
.
.
γιά το σιρόπι :
.
3 φλ.τσ. ζάχαρη ( ή 2,5 )
3 φλ.τσ. νερό
χυμός από 1/2 λεμόνι
ολόκληρη η φλούδα ενός λεμονιού
.

.
ξεκινώ, φτιάχνοντας το σιρόπι, γιά να προλάβει να κρυώσει, ως να γίνει το γλυκό
.
σε μικρή κατσαρόλα βάζω να βράσει η ζάχαρη γιά το σιρόπι, με το νερό και τη φλούδα λεμονιού.
βράζω γιά λίγα λεπτά, δεν αφίνω το σιρόπι να πήξει, και πριν το κατεβάσω απ' τη φωτιά στίβω μέσα μισό λεμόνι.
.

.
το αφίνω στην άκρη, να κρυώσει εντελώς
.

.
στο μίξερ (ή στο χέρι) χτυπάω το βούτυρο με τη ζάχαρη να αφρατέψουν,
ρίχνω μέσα και τα αυγά ένα - ένα
την κανέλα
το γαρύφαλλο
τη σόδα διαλυμένη στο κονιάκ ή στο πορτοκάλι (πάνω από τη ζύμη)
το παξιμάδι
και το γάλα εναλλάξ με το αλεύρι.
αφίνω στην άκρη μιά στάλα αλεύρι και ανακατεύω μέσα εκεί τα καρύδια.
κατόπιν, με κουτάλι τα ρίχνω και τα αναμειγνύω στη ζύμη μου.
η ζύμη πρέπει να είναι παχύρευστη, σαν αυτή του κέϊκ, όχι πιό σκληρή.
αν είναι σκληρή, την αναλύω με έναν κόμπο γάλα ή με χυμό πορτοκάλι
.
βουτυρώνω πυρέξ
ρίχνω μέσα τη ζύμη
ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 ΄, γιά μιά περίπου ώρα.
κατεβάζω, χαράζω αμέσως το γλυκό σε κομμάτια τρίγωνα
και με κουτάλα ρίχνω στο καυτό γλυκό το σιρόπι που έχει κρυώσει
(το ένα ζεστό, το άλλο κρύο)
φροντίζω να πάει παντού το υγρό.
σκεπάζω την καρυδόπιτα με ελαφριά βαμβακερή πετσέτα και την αφίνω να τραβήξει, ως να κρυώσει
.


.
τι άλλο τώρα να σας ευχηθώ, από
ΚΑΛΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ !
.
.
.
.
.
.

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Fajitas

.
fajitas με κοτόπουλο
.
φαγητό παιχνιδιάρικο, σπιρτόζο και γουστόζικο
.


.
μαγείρεψε η Άννα
.
photos Ερασι τέχνης

.
- το πάθος του καυτού
όπως λέμε Mexico ! -
.
.


.
.
.
.
χρειαζούμενα :
.
δυό στήθη κοτόπουλου ( λέτε στον χασάπη να σας τα ψιλοκόψει, πιό λεπτά απ' το κεμπάπ )
2 λεμόνια
1/2 κ. σ. ζάχαρη (καλύτερα καφέ ζάχαρη)
ρίγανη
1/2 κουταλάκι πιπέρι καγιέν (χρειάζεται καυτερό πιπέρι. αν δεν έχετε καγιέν, να βάλετε τσούσκα)
1 κ.γ. κανέλα
2 ξερά κρεμμύδια
πιπεριές διάφορα χρώματα (πράσινο, κόκκινο, πορτοκαλί, κίτρινο)
λάδι
αλατοπίπερο.
.
8 μαλακές τορτίγιες
.
.

πρώτα φτιάχνω τη μαρινάδα
.
σε βαθύ μπωλ
βάζω τα κομματάκια κοτόπουλου
τρίβω μέσα τη φλούδα από το 1 λεμόνι
στίβω το χυμό των 2 λεμονιών
προσθέτω τη ζάχαρη
τη ρίγανη
το πιπέρι καγιέν
την κανέλα
και το αλατοπίπερο
ανακατεύω με τα χέρια μου καλά κι αφίνω το κρέας να μαριναριστεί τουλάχιστον γιά μισή ώρα
.


.
στο μεταξύ, ψιλοκόβω τα ξερά κρεμμύδια και τις πιπεριές σε λωρίδες
.

.
σε βαθύ τηγάνι βάζω ελαιόλαδο να ζεσταθεί, ρίχνω μέσα γιά λίγο τα ξερά κρεμμύδια να ροδίσουν και κατόπιν ρίχνω μέσα τις μπουκιές κοτόπουλου και ανακατεύω λίγο - λίγο, ως να ψηθεί
.

.

.
ρίχνω μέσα τις πιπεριές και τις αλατοπιπερώνω
.

.
το σκεπάζω κι αφίνω να ψηθεί το φαγάκι - χρειάζεται πολύ λίγην ώρα
.

.
σε κατσαρολάκι τρίβω λίγες ντομάτες και τους δίνω μιά βράση
.
γιά να σερβίρω, ακουμπάω το τηγάνι με το φαγητό πάνω στο τραπέζι
.

βάζω σε κάθε πιάτο μία τορτίγια, απλώνω πάνω το κοτόπουλο με τα λαχανικά, και γιά να δροσίσω λίγο τη γεύση του καυτερού ρίχνω από πάνω λίγη ντομάτα, από αυτήν που έβρασα σκέτη στο κατσαρολάκι.
κατόπιν, τυλίγω την τορτίγια όπως τυλίγουμε το σουβλάκι
.


.
.
.
καλήν όρεξη !
.
.
.
.
.
.