Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

.
οι φίλες αυτού του blog, asproula και Vita - cretangastronomy
είχαν την απλοχεριά
να μου χαρίσουν δύο βραβεία !
.
σε ευχαριστώ πολύ, asproula, γιά το πολύτιμο δέντρο της ζωής !
.
.
.
ευχαριστώ πολύ, Vita , γιά το δώρο σου,
και χρειάζεται ν' απαντήσουμε στις ερωτήσεις του !

.


ερωταποκρίσεις :

Α) 7 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα:
.
1) Πολύ ανασφαλής στην προσωπική μου ζωή - μαχητής στον κοινωνικό στίβο (ΑΝΤΙΦΑΣΗ !)
2)
Αν κάτι μου είναι εξαιρετικά σπουδαίο, δεν λογαριάζω τον κόπο, τον πόνο και το χρόνο, παλεύοντάς το

3)
Από παιδί, μου αρέσει η νύχτα
4)Αγαπάω τα βουνά και (όσο μπορώ) τις πορείες σ' αυτά
 
5) Λαίμαργη 
6) Πιστή στους ανθρώπους
7)
Έχω από χρόνια κλείσει την τηλεόραση. Διαβάζω κι ακούω μουσική, από παιδί. Δεν έχω αποφασίσει τι αγαπάω απ' τα δυό πιό πολύ, τη μουσική ή το διάβασμα...

.
και
.
Β) 10 ερωτήσεις - με τις απαντήσεις τους -
.

1. Name your favourite song : ίσως το "κραταιά ως θάνατος", πώς όμως να ξεχωρίσω τις μουσικές και τα υπέροχα τραγούδια;
.
2. Name your favourite desert: λατρεύω μεν τα παραδοσιακά, όμως, προσανατολίζομαι στα ελαφρά επιδόρπια "νέας σχολής"
, χωρίς πολλή ζάχαρη, με φρέσκα υλικά και φρούτα
.
3. What
ticks me off: η τεμπελιά, η αναίδεια, η έπαρση, ο ρατσισμός, το ψέμα, η φλυαρία, η αδικία, η προδοσία
.
4. When I'm upset:
Όταν θυμώνω κι εκνευρίζομαι κάνω σπαστικά πράγματα, μα ξεθυμώνω γρήγορα και μου περνάει...
.
5. What's your favourite pet:
ο Φελούπε (Πέπε) ! τον βρήκαμε κουτάβι 4 μηνών κι έχει γίνει τώρα 3 χρονών. είναι σαν άνθρωπος μέσα στο σπίτι... αναπτύσσεται με μεγάλη νοημοσύνη (σχεδόν ανθρώπινη...)
.
6. Black or white: Μαύρο, ο βασιλιάς όλων των χρωμάτων !
.
7. Biggest fear: Να είναι καλά αυτοί που αγαπώ
.
8. Everyday attidute: κοιτάζω το ταχυδρομείο μου
9. What is perfection: δε λέω
.
10. Guilty pleasure: τα γλυκά φυσικά ! ποιά άλλη ευχαρίστηση να προκαλεί ενοχές!;
.
.
Γ) 7 σκέψεις μου :
.
.
-
Συμμερίζομαι τη σκέψη που εξέφρασε μιά φίλη, ότι δηλαδή
"η ευμάρεια των τελευταίων χρόνων, μας έκανε ζημιά πολέμου" - τι κοινωνία έχουμε γίνει ; !
.
- το πολιτικό σύστημα, σε όλες τις βαθμίδες του νοσεί βαθύτατα...
ο παραλογισμός, η ανημπόρια και η τρέλα σ' όλο το μεγαλείο...
πρέπει να βρεθεί ένας άνθρωπος της προκοπής ή κάποιοι άνθρωποι της προκοπής, να ξαναϊδρύσουν το ελληνικό κράτος, σε άλλη εντελώς βάση...
.
- τα κέντρα εξουσίας (παγκόσμια) πρέπει να φύγουν απ' τα χέρια των οικονομικών παραγόντων και να επιστρέψουν στην πολιτική, δίνοντάς της το πραγματικό της νόημα και σκοπό
.
- πρέπει ν' ανασυγκροτηθεί η ελληνική εκπαίδευση - όχι το εξεταστικό σύστημα (απ' όπου αρχίζουν όλοι τα πασαλείμματα...) αλλά, άλλα προγράμματα σπουδών και οι αλλαγές απ' το νηπιαγωγείο !
.
- πρέπει να ασχοληθούμε ξανά με την ελληνική γλώσσα.
η ελληνική είναι ένα φοβερό όπλο, που μόνοι μας,
ως χώρα, το εξοστρακίσαμε απ' το οπλοστάσιό μας...
.
- πρέπει να ξαναβγώ στη δουλειά, να ασχοληθώ με κάτι που μου αρέσει, γιά βιοπορισμό αλλά και γιατί μου αρέσει...
.
- είναι τόσο δύσκολο να πεις στον άλλο μιά κουβέντα ; μιά καλημέρα;!
.
.
.

ευχαριστώ και τις δυό σας
και όλους, φυσικά !






.
.
.
.
.

2 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή του βραβείου!!
    Ήταν η αφορμή νομίζω να διαβάσω σοφά λόγια που ακόμη δεν μπορέσαμε να πούμε από κοντά.
    Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή