Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα παγωτό σπιτικό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα παγωτό σπιτικό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

καλοκαιρινό γλύκισμα

παγωτό με μαρέγκες, ροδάκινα και καραμέλα !

(εύκολο!)
photos
ερασι τέχνης



θα χρειαστούμε :

παγωτό ή καϊμάκι
μπεζέδες (μαρέγκες)
ροδάκινα
ζάχαρη


σε μεγάλο αντικολλητικό τηγάνι ρίχνουμε μιάμιση κούπα ζάχαρη.
ανοίγουμε σιγανά τη φωτιά κι ανακατεύουμε λίγο με ξύλινη κουτάλα, έως ότου γίνει η ζάχαρη καραμέλα. 

στο μεταξύ, καθαρίζουμε τα ροδάκινα και τα κόβουμε σε φέτες, όχι πολύ λεπτές.


όταν η καραμέλα είναι έτοιμη (να μη γίνει κατάμαυρη), ρίχνουμε μέσα τα ροδάκινα και κουνάμε λίγο το τηγάνι.




τα ροδάκινα σιγά σιγά αφίνουν τα ζουμάκια τους, μαλακώνουν, ανακατεύονται με την καραμέλα και καραμελώνουν κι αυτά.




τα ροδάκινα πρέπει να ψηθούν και να καραμελώσουν, χωρίς να λιώσουν.
όταν τα δούμε ότι έγιναν, τα κατεβάζουμε απ' τη φωτιά και τ' αφίνουμε να κρυώσουν μέσα στο ζουμάκι τους.
αυτήν τη διαδικασία την κάνουμε μερικές ώρες πριν σερβίρουμε το γλυκό, ώστε να κρυώσουν τα φρούτα σε θερμοκρασία δωματίου.

5' πριν σερβίρουμε το γλυκό, βγάζουμε το παγωτό απ' την κατάψυξη.

ετοιμάζουμε πιατέλα λίγο βαθουλή.

αν οι μπεζέδες μας είναι μεγάλοι, τους σπάμε λίγο με τα χέρια μας.
αν είναι μικροί, τους στρώνουμε στην πιατέλα κατευθείαν.
από πάνω αραδιάζουμε με κουτάλι το παγωτό
και στη μέση της πιατέλας τοποθετούμε τα ροδάκινα με την καραμέλα.





σερβίρουμε αμέσως,
βάζοντας σε κάθε πιάτο μπεζέ, παγωτό, ροδάκινο και σάλτσα καραμέλας.





είναι μιά σύνθεση καλοκαιρινή και δροσερή.
αν αγοράσουμε το παγωτό και τις μαρέγκες γίνεται και εύκολο γλύκισμα.
φυσικά, αν έχουμε κέφι και υπομονή, μπορούμε να τα παρασκευάσουμε και μόνοι μας.



το γλυκό έφτιαξαν
ο Στέλιος και η Κατερίνα


καλό
σε ό, τι κάνετε !












Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

παγωτό φράουλα

φράουλα 
φρέσκο σπιτικό παγωτό !
photos
ερασι τέχνης




θα χρειαστούμε :

1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
1 κουτί morfat
1 1/2 φλυτζάνι του τσαγιού γάλα (φρέσκο ή εβαπορέ)
1 βανίλια

1 κουτάκι φρέσκες φράουλες (περίπου 1/2 κιλό)
1 φλυτζάνι του τσαγιού άχνη ζάχαρη


εκτέλεση :

πρώτα, πλένουμε καλά τις φράουλες και τις βάζουμε στο μπλέντερ με την ζάχαρη άχνη, να γίνουν πολτός





μεταφέρουμε τον πολτό σε ένα μπωλ



ξεπλένουμε από τις φράουλες τον κάδο του μίξερ και βάζουμε μέσα στον κάδο την morfat.
την χτυπάμε σε δυνατή ταχύτητα, προσθέτοντας σιγά - σιγά το 1/2 φλυτζάνι γάλα.
όσο η κρέμα αφρατεύει, προσθέτουμε λίγο - λίγο και το υπόλοιπο 1 φλυτζάνι γάλα. 
σταματάμε το μίξερ μερικές φορές και με μιά μαρίζ ή με ένα κουτάλι μαζεύουμε το υλικό απ' τα πλαϊνά τοιχώματα, ως να χτυπηθεί όλο καλά.

όταν πιά το μείγμα δεν έχει μέσα σβώλους και κομματάκια, προσθέτουμε τη βανίλια και το 1 κουτί ζαχαρούχο, συνεχίζοντας αδιάκοπα το χτύπημα.

τέλος ρίχνουμε μέσα όλον τον πολτό της φράουλας, χτυπώντας λίγο ακόμα, ως να ανακατευτεί όλο καλά.






Ρίχνουμε το μειγμα σε ένα μεταλλικό σκεύος ή σε ένα μπωλ παγωτού και το βάζουμε στην κατάψυξη.
Τον κάδο του μίξερ, όπως είναι τον βάζουμε στο ψυγείο.

Αφίνουμε το παγωτό να κρυώσει λίγο στην κατάψυξη γιά μιά ή μιάμιση ώρα, 
κατόπιν βγάζουμε τον κάδο απ' το ψυγείο, ρίχνουμε μέσα ξανά το παγωτό και το χτυπάμε πάλι στην δυνατή ταχύτητα, γιά να αφρατέψει καλά.

Το ξαναβάζουμε στο σκεύος που θα παγώσει και το αφίνουμε πιά στην κατάψυξη.






Αυτή είναι η βασική συνταγή  παγωτού , που έφτιαχνε η μαμά μου, 
στην οποία εγώ σήμερα πρόσθεσα τις φράουλες.





Η υφή του παγωτού φράουλα έγινε βελούδινη.



Δεν είναι σκληρό, παρά κανονικό, φρουτένιο και μυρωδάτο.
Θα δοκιμάσουμε το ίδιο και με άλλα φρούτα...




καλό
σε ό, τι φτιάχνετε !







Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

σπιτικό παγωτό !

.
το ωραίο σπιτικό παγωτό !
.


.
.
.
βάζω στον κάδο του μίξερ 1 κουτάκι φυτική κρέμα και τη χτυπάω πολύ καλά.
- μπορώ να τη χτυπήσω και με το μίξερ χειρός -.
γιά να αφρατέψει, προσθέτω, αν θέλω, 2-3 κουταλιές γάλα και μία βανίλλια.
.
όσο η κρέμα χτυπιέται καλά, προσθέτω σιγά - σιγά 1 κουτί γάλα ζαχαρούχο
και στη συνέχεια ρίχνω μέσα, πάλι λίγο - λίγο, 1 κουτί γάλα εβαπορέ ή 2 μικρά κουτιά εβαπορέ .
.
προς το τέλος του χτυπήματος, προσθέτω τη γεύση που θέλω να έχει το παγωτό μου.
εγώ συνήθως προσθέτω δυό κουταλιές της σούπας στιγμιαίο καφέ, γιατί μου αρέσει αυτή η γεύση,
μα μπορείτε εσείς να βάλετε εκείνο που σας αρέσει. κακάο ή σοκολάτα ή λίγο απ' το ποτό που προτιμάτε...
.
βάζουμε το παγωτό καλύτερα σε σκεύος που σκεπάζει, μεταλλικό ή πλαστικό, στην κατάψυξη, γιά μιά ή δυό ώρες.
.
το βγάζουμε απ' την κατάψυξη, το ξαναρίχνουμε στον κάδο του μίξερ και το ξαναχτυπάμε πολύ καλά, δεύτερη φορά, να αφρατέψει.*
ξανά στο δοχείο, το σκεπάζουμε και το βάζουμε στην κατάψυξη γιά αρκετές ώρες, ως να παγώσει.
το παγωτό είναι έτοιμο !




 * σε αυτή τη φάση, 
αν έχω καραμελλωμένα αμύγδαλα ή κομματάκια φρούτο ή κομματάκια σοκολάτας, τα προσθέτω στο χτυπημένο παγωτό κι ανακατεύω καλά, με ένα κουτάλι.
.
.
.
καλήν επιτυχία σας εύχομαι !