Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα red velvet cake. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα red velvet cake. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

red velvet muffins με κόκκινες μάντολες Κεφαλονιάς

red velvet muffins

με τις κόκκινες μάντολες
της Κεφαλονιάς


photos
ερασι τέχνης

Ημέρα που είναι σήμερα 
- ας είναι η εορτή Δυτικόφερτη -, 
αξίζει τον κόπο ο μέγας Έρως, ο ευλογημένος, η κινητήρια της ζωής δύναμη,
τουλάχιστον ένα γλύκισμα - μέλι γλυκύτατο! - να του αφιερώσουμε !...

Αν δεν θέλετε να μπείτε στον κόπο και να φτιάξετε το κλασικό red velvet cake, να κάνετε red velvet muffins !
Τα εφηύρα απόψε, δεν τα έχω ακόμα δοκιμάσει, αλλά τα βλέπω καλά, λέω πως σωστά  γίνανε... 
Τα έφτιαξα με κόκκινες μάντολες Κεφαλονιάς, που μου είχαν φέρει το καλοκαίρι, χωρίς άλλο κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής...
Αν τύχει να έχετε Κεφαλονίτικες μάντολες, δοκιμάστε το !
Αν δεν έχετε, μπορείτε να αυτοσχεδιάσετε, να τα αλλάξετε, να χρησιμοποιήσετε χρώμα ή ό, τι άλλο σκεφτείτε...


Γιά τα red velvet muffins λοιπόν, με κόκκινες μάντολες Κεφαλονιάς, χρειάστηκα :

2 κούπες φαρινάπ
1 κ. γ. μπέϊκιν
1/2 κούπα ζάχαρη
1/2 κ. γ. κακάο
1 κούπα γάλα
2-3 κ. σ. ξύδι
1/4 της κούπας λιωμένο βούτυρο
2 αυγά
μιά πρέζα αλάτι
2 χούφτες κόκκινες μάντολες
1 κούπα άχνη ζάχαρη
2 κ. σ. γάλα


Πρώτα να πάρετε την κούπα το γάλα, να ρίξετε μέσα το ξύδι και να το αφήσετε στην άκρη, να πήξει το γάλα. 

Βάλτε στο multi τις κόκκινες μάντολες (είναι αρκετά σκληρές) και κάντε τες σκόνη.

Λιώστε το βούτυρο.

Με πινέλο βουτυρώστε τα φορμάκια γιά τα muffins.

Ανάψτε τον φούρνο να ζεσταίνεται.

Σε μιά λεκανίτσα χτυπήστε με το σύρμα τα 2 αυγά με τη 1/2 κούπα ζάχαρη και το 1/2 κ. γ. κακάο.
Χτυπώντας συνέχεια προσθέστε το πηγμένο γάλα, το λιωμένο βούτυρο, το αλάτι, το μπέϊκιν, το αλεύρι, και την περισσότερη σκόνη απ' τις μάντολες.





Ανακατέψτε καλά και με μικρή κουτάλα ρίξτε το μείγμα στις θήκες.

Ψήστε γιά 25' στους 200'.

Όσο τα muffins ψήνονται, ετοιμάστε το γλάσο, που βάζουμε από πάνω.
Σε ένα μπωλάκι βάλτε την 1 κούπα άχνη με μιάμιση ή 2 κ. σ. γάλα κι ανακατέψτε καλά, να γίνει ένα πηχτό γλάσο. 

Όταν τα muffins ψηθούν, τα αφήνουμε 5' να σταθούν μέσα στις φόρμες τους και κατόπιν τα βγάζουμε προσεκτικά, σε πιατέλλα.
Με κουταλάκι ρίχνουμε από πάνω το γλάσο και ραντίζουμε πάνω όλη την υπόλοιπη σκόνη απ' τις μάντολες.

voilà !
πρωτοτυπήστε, μέρα που είναι, με red velvet muffins !








να μου είστε καλά !











Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

red velvet cake





Φτιάξτε το 

το Southern  

red velvet cake ! 
photo
ερασι τέχνης







- κι ας είναι Δυτικός
ο Άγιος Ουαλεντίνος ο "γνωστικιστής" -
μεγάλη η χάρη του !



Λες και δεν έχουμε δικούς μας Αγίους εμείς,
που ψάλλανε
καθώς του πρέπει,
τον Έρωτα !



"Έρωτα ακαταμάχητε εσύ που ξενυχτίζεις
στου κοριτσιού τα μάγουλα, εσύ που αιχμαλωτίζεις
ως και τον πλούσιο άνθρωπο, και στις καλύβες μπαίνεις,
και θάλασσα διαβαίνεις και θάλασσα περνάς!
Κι ούτε κανείς αθάνατος εγλύτωσε από σένα
ούτ΄ άνθρωπον εφήμερο δεν άφησες κανένα.
Εσύ που είσαι το λούλουδο ζωής τυραννισμένης..."



φτιάξτε το,
μέρες που είναι, 
το κόκκινο γλύκισμα του Νότου  ! 


κι αφιερώστε το !








Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

red velvet cake


τούρτα Κόκκινο Βελούδο
γιά τον  Άγιο Ουαλεντίνο ,
τον  "γνωστικιστή" !

photos

ερασι τέχνης



μέσα κόκκινη, σαν το αίμα που κυλάει στις φλέβες και σαν το πάθος,
έξω λευκή, καθώς το χιόνι, τα λευκά ίρις, καθώς η αγνότητα των παιδιών ,
ωραία σαν γυναίκα ,
γλυκειά σαν τον έρωτα.,
- μέρα που είναι σήμερα, ας την φτιάξουμε, την κόκκινη τούρτα ! -


υλικά :

γιά το παντεσπάνι

300 γραμ ζάχαρη
300 γραμ αλεύρι που φουσκώνει
175 ml λάδι (ελαφρύ , όπως το ηλιέλαιο)
200 ml κρέμα γάλακτος **
1 κ.γ. βανίλια
2 κ.γ. κόκκινο χρώμα φυτικό (γιά τρόφιμα)
2 αυγά
1 κ.σ. κακάο
1 κ.γ. αλάτι
1 κ. γ. μαγειρική σόδα
1 κ.γ. ξύδι


γιά την κρέμα

300 γραμ. τυρί κρέμα
115 γραμ. μαλακό βούτυρο
450 γραμ. άχνη ζάχαρη
βανίλια


εκτέλεση :

- ανακατεύουμε το αλεύρι, με το κακάο και το αλάτι
- σε άλλο μπωλ ανακατεύουμε την κρέμα γάλακτος, την βανίλια και το κόκκινο χρώμα

- στο μίξερ χτυπάμε την ζάχαρη με τα αυγά, το λάδι, το μισό απ' το αλεύρι , το μίγμα με την κρέμα γάλακτος και το υπόλοιπο μισό αλεύρι.

- πάνω από τον κάδο του μίξερ, σε ένα μικρό φλυτζάνι βάζουμε την σόδα, ρίχνουμε και το ξύδι, ανακατεύουμε γρήγορα και το ρίχνουμε στην ζύμη .

- βάζουμε την ζύμη σε δυό ίδια μικρά ταψάκια, που τα έχουμε στρώσει με αντικολλητική λαδόκολα και ψήνουμε στους 180', σε προθερμασμένο φούρνο, γιά περίπου 30'.
ή
- ρίχνουμε όλην τη ζύμη σε στρογγυλό βαθύ ταψάκι και ψήνουμε περίπου γιά 45'. (σε αυτήν την περίπτωση, όταν γίνει το παντεσπάνι, το αφίνουμε 10' να κρυώσει και το χωρίζουμε στη μέση)


η κρέμα :

- χτυπάμε στο μίξερ το κρύο βούτυρο, προσθέτουμε τη βανίλια και το τυρί.
όταν χτυπηθούν λίγο, προσθέτουμε την ζάχαρη άχνη, μέχρι να έχουμε μιά σταθερή, αφράτη κρέμα.***

- βάζουμε ένα μέρος της κρέμας πάνω στην βάση,
σκεπάζουμε με το πάνω κομμάτι παντεσπάνι
λούζουμε την τούρτα με την κρέμα
και με σπάτουλα την στρώνουμε παντού.

προτείνω,
να βάλετε από πάνω λίγα ζαχαρωμένα λουλούδια
ή, ακόμα καλύτερα, πριν σερβίρετε, να ραντίσετε πάνω αληθινά πέταλα από λουλούδια !





* πρόκειται γιά συνταγή, που έχει τις ρίζες της στον Αμερικανικό Νότο  
- Southern Red Velvet Cake -.

** buttermilk 
fr. babeurre
υπάρχει στην συνταγή και η εξής οδηγία : αν δεν έχετε  buttermilk (ή  babeurre), να βάλετε 1 κ.σ. ξύδι μέσα σε 25 cl. γάλα, να το αφίσετε να "ξεκουραστεί" 10' και κατόπιν να το χρησιμοποιήσετε (!)
αντ' αυτού του μαγικού, εμείς χρησιμοποιήσαμε την κρέμα γάλακτος...

*** το μίγμα με το τυρί, το βούτυρο και την άχνη, εμένα μου βγήκε αραιό. το έβαλα περίπου γιά μιάν ώρα στην κατάψυξη, κι έσφιξε αρκετά (όχι εντελώς...) 




σας εύχομαι 
να είστε καλά !