Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Southern red velvet cake. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Southern red velvet cake. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

red velvet muffins με κόκκινες μάντολες Κεφαλονιάς

red velvet muffins

με τις κόκκινες μάντολες
της Κεφαλονιάς


photos
ερασι τέχνης

Ημέρα που είναι σήμερα 
- ας είναι η εορτή Δυτικόφερτη -, 
αξίζει τον κόπο ο μέγας Έρως, ο ευλογημένος, η κινητήρια της ζωής δύναμη,
τουλάχιστον ένα γλύκισμα - μέλι γλυκύτατο! - να του αφιερώσουμε !...

Αν δεν θέλετε να μπείτε στον κόπο και να φτιάξετε το κλασικό red velvet cake, να κάνετε red velvet muffins !
Τα εφηύρα απόψε, δεν τα έχω ακόμα δοκιμάσει, αλλά τα βλέπω καλά, λέω πως σωστά  γίνανε... 
Τα έφτιαξα με κόκκινες μάντολες Κεφαλονιάς, που μου είχαν φέρει το καλοκαίρι, χωρίς άλλο κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής...
Αν τύχει να έχετε Κεφαλονίτικες μάντολες, δοκιμάστε το !
Αν δεν έχετε, μπορείτε να αυτοσχεδιάσετε, να τα αλλάξετε, να χρησιμοποιήσετε χρώμα ή ό, τι άλλο σκεφτείτε...


Γιά τα red velvet muffins λοιπόν, με κόκκινες μάντολες Κεφαλονιάς, χρειάστηκα :

2 κούπες φαρινάπ
1 κ. γ. μπέϊκιν
1/2 κούπα ζάχαρη
1/2 κ. γ. κακάο
1 κούπα γάλα
2-3 κ. σ. ξύδι
1/4 της κούπας λιωμένο βούτυρο
2 αυγά
μιά πρέζα αλάτι
2 χούφτες κόκκινες μάντολες
1 κούπα άχνη ζάχαρη
2 κ. σ. γάλα


Πρώτα να πάρετε την κούπα το γάλα, να ρίξετε μέσα το ξύδι και να το αφήσετε στην άκρη, να πήξει το γάλα. 

Βάλτε στο multi τις κόκκινες μάντολες (είναι αρκετά σκληρές) και κάντε τες σκόνη.

Λιώστε το βούτυρο.

Με πινέλο βουτυρώστε τα φορμάκια γιά τα muffins.

Ανάψτε τον φούρνο να ζεσταίνεται.

Σε μιά λεκανίτσα χτυπήστε με το σύρμα τα 2 αυγά με τη 1/2 κούπα ζάχαρη και το 1/2 κ. γ. κακάο.
Χτυπώντας συνέχεια προσθέστε το πηγμένο γάλα, το λιωμένο βούτυρο, το αλάτι, το μπέϊκιν, το αλεύρι, και την περισσότερη σκόνη απ' τις μάντολες.





Ανακατέψτε καλά και με μικρή κουτάλα ρίξτε το μείγμα στις θήκες.

Ψήστε γιά 25' στους 200'.

Όσο τα muffins ψήνονται, ετοιμάστε το γλάσο, που βάζουμε από πάνω.
Σε ένα μπωλάκι βάλτε την 1 κούπα άχνη με μιάμιση ή 2 κ. σ. γάλα κι ανακατέψτε καλά, να γίνει ένα πηχτό γλάσο. 

Όταν τα muffins ψηθούν, τα αφήνουμε 5' να σταθούν μέσα στις φόρμες τους και κατόπιν τα βγάζουμε προσεκτικά, σε πιατέλλα.
Με κουταλάκι ρίχνουμε από πάνω το γλάσο και ραντίζουμε πάνω όλη την υπόλοιπη σκόνη απ' τις μάντολες.

voilà !
πρωτοτυπήστε, μέρα που είναι, με red velvet muffins !








να μου είστε καλά !











Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

red velvet cake, πολύ καλή συνταγή !

Ένα σωστό Red velvet cake !

οι photos
είναι της Άννας






Στο γλύκισμα red velvet cake , έχω αναφερθεί ξανά, σε τούτο το ιστολόγιο.
Το έχω φτιάξει αρκετές φορές, κάνοντας διάφορα πειράματα με τις συνταγές του.

  με μικρές αλλά καθοριστικές γιά το αποτέλεσμα αλλαγές, ώσπου τελικά κατέληξα στην παρακάτω συνταγή.

Είναι η καλύτερη, κατά τη γνώμη μου, συνταγή, 

ένα σωστό Red velvet cake, βελούδινο, σωστό χρώμα, σωστή πυκνότητα κρέμας, υπέροχη, ιδιαίτερη οσμή και γεύση.

Είναι γλύκισμα που γίνεται πολύ εύκολα. Λίγη προσοχή χρειάζεται, όπου πρέπει. Μην το φοβηθείτε κι αποφασίστε να το φτιάχνετε σε αγαπημένες σας γιορτές - όχι απαραίτητα κάθε Αγίου Βαλεντίνου - μεγάλη η χάρη του!


Τα υλικά που θα χρειαστούμε γιά μία κανονική τούρτα, είναι :


- 2 1/2 φλ.τσαγ. αλεύρι Αλλατίνη

- 2 φλ. τσαγ. ζάχαρη
- 2 βανίλιες
- μιά πρέζα αλάτι
- 1 κ. γλ. σόδα 
- 1/2 κ. γλ. κακάο (κακάο να μην βάλετε περισσότερο, γιατί επηρεάζει το χρώμα του κέϊκ, καθώς  υπερισχύει το καφέ χρώμα και χάνεται το κόκκινο, που χαρακτηρίζει το γλυκό)
- 2 αυγά σε θερμοκρασία δωματίου
- 1 1/2 φλ. τσαγ. ηλιέλαιο
- 1 φλ. τσαγ. γάλα
- μερικές κουταλιές της σούπας ξύδι από σταφύλι 
- 4 ή 5 κουτ. της σ. κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής

και γιά την επικάλυψη :


- 250 γραμ. μαλακό βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου

- 250 γραμ. τυρί κρέμα
- 1 βανίλια
- 6 φλ. τσαγ. άχνη ζάχαρη


Πρώτα πρώτα, με το γάλα και το ξύδι θα φτιάξουμε ξυνόγαλα, 

το οποίο χρειάζεται να μείνει λίγην ώρα στην άκρη, ως να ετοιμάσουμε τα υπόλοιπα.
Ίσως είναι το παρασκεύασμα αυτό, που δίνει την τόσο ιδιαίτερη γεύση στο γλυκό!

Παίρνουμε το φλυτζάνι μας με το γάλα και του ρίχνουμε μέσα δυό γεμάτες κουταλιές της σούπας ξύδι. Ανακατεύουμε ελαφρά και το αφίνουμε γιά λίγο στην άκρη, ως να το χρειαστούμε. 

Γίνεται πανεύκολα και είναι διασκεδαστικό, σαν παιχνίδι, να παρατηρούμε την χημική αντίδραση, πώς πήζει και μετασχηματίζεται το γάλα.


Κατόπιν,

σε ένα μεγάλο μπώλ ανακατεύουμε το αλεύρι, την ζάχαρη, το κακάο, το αλάτι, την σόδα και τις 2 βανίλιες.

Βάζουμε και χτυπάμε στο μίξερ τα 2 αυγά, προσθέτουμε λίγο λίγο το ηλιέλαιο, 1 κ. της σ. ξύδι, 4 ή 5 κ. της σ. κόκκινο χρώμα και το ξυνόγαλα, που είναι στο μεταξύ έτοιμο !




Αναμειγνύουμε τα στέρεα με τα υγρά υλικά.
Πρέπει να γίνει ένας χυλός, με την ρευστότητα του κέϊκ.

Στρώνουμε λαδόκολλα σε δύο μικρά ταψάκια, μοιράζουμε μέσα τον χυλό και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 200', γιά 40 περίπου λεπτά.


Στο μεταξύ, ετοιμάζουμε την κρέμα.

Σε βαθύ μπώλ χτυπάμε - αν έχουμε μίξερ χειρός είναι καλύτερα - το βούτυρο με το τυρί και μιά βανίλια.
Όταν το μείγμα χτυπηθεί κι αφρατέψει, αρχίζουμε να προσθέτουμε σιγά σιγά την ζάχαρη άχνη.
Θα πάρει 5 έως 6 φλυτζάνια του τσαγιού ζάχαρη άχνη.
Πολλά είναι, αλλά χρειάζονται τα 6 φλυτζάνια, γιά να γίνει η κρέμα σωστή σε υφή.
Βάζουμε την κρέμα στο ψυγείο.

Όταν τα κέϊκ ψηθούν, τα αφήνουμε να κρυώσουν και κατόπιν συναρμολογούμε την τούρτα.


Ένα κέϊκ κάτω, κρέμα ανάμεσα, ένα κέϊκ πάνω και την ντύνουμε όλη με την υπόλοιπη κρέμα.


Εγώ έτριψα πάνω και λίγη λευκή κουβερτούρα.

















ή, 
αν θέλετε κι έχετε υπομονή, κόψτε το κάθε κέϊκ οριζόντια στα δύο, και μοιράστε ανάμεσα την κρέμα, ώστε να σχηματίσετε τέσσερις στρώσεις...


Είναι ωραίο γλύκισμα, στην πιό καλή, κατά τη γνώμη μου, εκδοχή του !











καλό


σε ό, τι κάνετε !
















Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

red velvet cake





Φτιάξτε το 

το Southern  

red velvet cake ! 
photo
ερασι τέχνης







- κι ας είναι Δυτικός
ο Άγιος Ουαλεντίνος ο "γνωστικιστής" -
μεγάλη η χάρη του !



Λες και δεν έχουμε δικούς μας Αγίους εμείς,
που ψάλλανε
καθώς του πρέπει,
τον Έρωτα !



"Έρωτα ακαταμάχητε εσύ που ξενυχτίζεις
στου κοριτσιού τα μάγουλα, εσύ που αιχμαλωτίζεις
ως και τον πλούσιο άνθρωπο, και στις καλύβες μπαίνεις,
και θάλασσα διαβαίνεις και θάλασσα περνάς!
Κι ούτε κανείς αθάνατος εγλύτωσε από σένα
ούτ΄ άνθρωπον εφήμερο δεν άφησες κανένα.
Εσύ που είσαι το λούλουδο ζωής τυραννισμένης..."



φτιάξτε το,
μέρες που είναι, 
το κόκκινο γλύκισμα του Νότου  ! 


κι αφιερώστε το !