Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

φέτες χοιρινό, με σάλτσα από μπύρα και μέλι

.
φέτες ψητό (από το χοιρινό της Πρωτοχρονιάς...)
με σάλτσα μπύρα και μέλι
.
- φαγητό, που έγινε με περισσεύματα -
.
δεν πετάμε τίποτα πιά !
μόνο αξιοποιούμε τα "περισσεύματα"...
.
photos ερασι τέχνης
.


.
την Πρωτοχρονιά, είχα βάλει στην κατάψυξη μερικές στεγνές φέτες ψητό χοιρινό.
έτσι, αυτοσχεδίασα σήμερα, γιά να φτιάξω μ' αυτό, ένα καινούργιο φαγάκι.
ξέροντας πως το χοιρινό ταιριάζει και με τη μπύρα και με το μέλι, πειραματίστηκα με τα δυό τους.
.
σε βαθύ τηγάνι έκοψα κρεμμύδι ξερό και δυό κρεμμυδάκια φρέσκα.
τα γύρισα με λίγο λάδι, να μοσχομυρίσουνε.
.


.
όταν τσιγαρίστηκαν, προσέθεσα δυό γεμάτες κουταλιές αλεύρι
και ανακάτεψα.
.

.
έβαλα μέσα τις ψημένες φέτες κρέας, τις άφισα λίγο να τσιγαριστούν
.

.
κι έπειτα τις γύρισα.
.
σιγάνεψα τη φωτιά.

.
έριξα μέσα σιγά - σιγά ένα μεγάλο κουτί μπύρα, κουνώντας συνέχεια ελαφρά το τηγάνι
.

.
ψιλοέκοψα μέσα δυό σκελίδες σκόρδο,
έριξα μιά μεγάλη κουταλιά δυνατή μουστάρδα dijon
κι έπειτα έριξα δυό καλές κουταλιές μέλι.
το σκεύος θέλει διαρκώς κούνημα και σιγανή φωτιά, γιά να μην πιάσει το αλεύρι
.

.
τέλος, έριξα μέσα στη σάλτσα ένα κουτάκι μανιτάρια, άφισα λίγο ακόμα σε ελάχιστη φωτιά να ενωθούν καλά όλα τα υλικά
κι έσβυσα.
.

.
έβρασα ρύζι και το συνόδεψα.
.


.

το "αυτοσχέδιο" φαγητό έγινε καλό, το δοκίμασα.
τρυφέρεψε το κρέας βράζοντας μες τη μπύρα, γλυκάθηκε λίγο με το μέλι, τονώθηκε με τη δυνατή μουστάρδα.
άρεσε σ' όσους έφαγαν.
.
.
.
εγώ βρίσκομαι σε εποχή που δεν πολυθέλω το κρέας.

έφαγα λίγο ρύζι όμως με τη σάλτσα του και λέω ότι έγινε καλό.
φύλαξα κι ένα μπωλ με ρύζι, γιά αύριο το μεσημέρι.
θα το απολαύσω στεγνό,
ρύζι σκέτο, με γιαούρτι.
.
.
.
.
.
.

6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, με μια τέτοια σάλτσα έφτιαξα τα Χριστούγεννα χοιρινό όπως επίσης παρόμοια φτιάχνω το κότσι.
    Και βέβαια δεν πετάμε τίποτα!!! Εγώ είμαι υποτίθεται σε δίαιτα εντολή ιατρού αλλά είμαι απείθαρχη.
    Καλό βράδυ και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @
    κι εγώ, Ξανθούλα μου, είμαι απείθαρχη...
    γενικώς...
    και ειδικώς...


    αυτόν τον καιρό δεν το θέλω το κρέας...
    έχει πιό ωραία τροφή απ' το γιαούρτι με ρύζι ;!

    έχει, ε ;!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία λύση και αυτη! Τωρα για το ρύζι με το γιαουρτι που λέτε, έχω στο πρόγραμμα Ποντιακό Τανομένο Σορβά που παλιά το φτιάχνανε βεβαια με πλιγουρι και μετέπειτα με ρύζι. Γενικά το γιαούρτι νομίζω ότι πάει με όλα! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τους πιο αγαπημένους μου συνδιασμούς για σάλτσα φαγητού!!! Και μετά χικ χικ....ε τι?? να μην πιούμε και λίγη μπύρα μαζί με αυτό το φαγητό??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @
    γειά, Eri :)

    Ποντιακό Τανομένο Σορβά ??????

    αλήθεια, θέλω να το δω αυτό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @
    όλες τις μπύρες !
    όλες !

    σε φιλώ, Arti :)
    χικ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή